Latest Updates

3 Masalah Utama Dengan Laptop Dan Komputer Portable

Gartner telah meramalkan pada tahun 2014 bahawa jualan komputer peribadi akan turun sebanyak 8.4% manakala jualan tablet dan komputer mudah alih ( seperti komputer riba , komputer riba ) akan melompat ke atas sebanyak 22 %, yang ternyata menjadi agak benar. Peranti mudah alih outshined komputer peribadi dalam jualan dan prestasi. Ini sebenarnya telah mengubah dinamik global penggunaan peralatan IT sebagai orang yang lebih cenderung ke arah barang-barang mudah alih dan bukannya mesin desktop dikunci. Setelah berkata , kemunculan komputer riba dan tablet sebagai mesin yang popular juga telah menyebabkan terlalu banyak aduan oleh pengguna kerana ada beberapa kerumitan yang terlibat .
Oleh kerana sifat yang berbeza dan orientasi peranti mudah alih , program mereka keupayaan dan prestasi berjalan juga sedikit berbeza. Oleh itu, pengguna mungkin menghadapi masalah seperti bagaimana untuk mengendalikan kelajuan perlahan pemproses , pembekuan komputer riba , kemalangan kilat Shockwave dalam Chrome dan pepijat tertentu dalam permohonan dan pelayar web dan lain-lain Dalam berikut , kami berkongsi 3 cadangan utama yang akan membantu anda mencapai tiga matlamat:

    Meningkatkan prestasi peranti anda
    Berhenti terlalu banyak pembekuan laptop
    Menghapuskan kilat Shockwave dan pepijat lain dengan pelayar internet

Terdapat banyak aduan yang dikemukakan oleh pengguna komputer riba yang komputer riba mereka membekukan banyak. Malah mesin baru terdedah untuk menghadapi masalah ini . Adakah itu satu isu perkakasan atau kesilapan-kesilapan dalaman dalam sistem operasi menyebabkan mesin anda ketinggalan dan membekukan ? Ia adalah sangat penting untuk menentukan punca masalah sebelum memperbaikinya. Kadang-kadang langkah-langkah mudah seperti penyelenggaraan asas sistem yang boleh meningkatkan prestasi PC komputer riba berhenti beku.

Laptop Masalah Pembekuan :

Mengikuti beberapa peraturan asas pengoptimuman , untuk mengelakkan :

    Mengurangkan bilangan program berjalan latar belakang
    Gunakan Windows Pengalaman Indeks dan mengikut garis panduan
    Gunakan beberapa pengimbas pendaftaran untuk menetapkan masalah dalam pendaftaran
    Defragment pendaftaran
    Ruang mungkin Percuma maksimum dalam RAM dan cakera keras

Meningkatkan Prestasi Peranti ini :

Kebanyakan masa ; komputer riba anda membeku banyak kerana perkhidmatan yang tidak perlu berjalan di latar belakang . Jika anda tidak memerlukan perkhidmatan, mengikuti proses yang diberikan dan menghalang mereka.

    Klik Mula , jenis services.msc dan kemudian tekan ENTER.
    Klik kanan pada perkhidmatan tertentu, dan pilih Henti.

Begitu juga , anda boleh uninstall program yang tidak diingini atau menambah memori tambahan dan ruang, untuk mengelakkan masalah sejuk beku.

Adakah Binasalah Shockwave Flash Kemalangan dan Browser Bug :

Flash Shockwave adalah elemen penting dalam mana-mana pelayar web yang membantu anda menonton kandungan flash dan bermain permainan video. Jika palam dalam pelayar internet anda telah bertukar usang atau mempunyai konflik dengan versi tingkap , pelayar web tergantung atau dimatikan.

Ikuti mana-mana kaedah yang diberikan untuk mendapatkan masalah diatasi .

    Menyahpasang versi yang sedia ada flash player dalam sistem anda dan memasang semula yang terbaru dari laman web Adobe.
    Cache pelayar web jelas dan sejarah menyemak imbas.
    Mengimbas dan membaiki registry
    Memuat turun beberapa permohonan penetapan dan mengimbas sistem anda dengannya.

Saya harap nasihat ini akan bekerja untuk anda , namun jika masalah masih berterusan ; pergi dan memuat turun beberapa alat pengoptimuman. Ia bukan sahaja akan mengimbas pendaftaran tetapi juga menetapkan Shockwave masalah kemalangan kilat ..

0 Response to "3 Masalah Utama Dengan Laptop Dan Komputer Portable "

Post a Comment