Latest Updates

Windows * 8.1 Tablet Boleh Membuat Skrin Baru Instagram

Pengguna Windows * 8.1 Tablet, Boleh Membuat Mosaics Photo Bermakna dengan Skrin Baru Instagram Lock Screen App oleh Dream Team ponsel

Lewatlah sudah hari-hari ketika orang tua bangga dibawa berkeliling foto kertas anak-anak mereka dalam dompet , dan teman-teman berbagi foto dengan memesan duplikat . Hari-hari ini , ketika orang tua ingin membual atau teman-teman ingin menghidupkan kembali saat yang baik , mereka mengeluarkan perangkat mobile mereka . . Beruntung bagi mereka, pengguna tablet mempunyai cara baru menarik untuk menyusun dan berkongsi tembakan kegemaran mereka - dengan mozek gambar dicipta dengan aplikasi Instagram Skrin Lock oleh Dream Team Mobile.

Dipaparkan pada tablet Intel ® Atom ™ untuk Windows * 8.1, aplikasi baru ini membolehkan pengguna untuk mewujudkan montaj unik gambar Instagram kegemaran langsung pada skrin kunci tablet mereka. Pengguna menyambung terus ke dalam akaun Instagram peribadi untuk memilih gambar dan mengkonfigurasi kemas kini mozek biasa. Gambar dari album foto alat itu juga boleh dimasukkan.
Sebuah Intel ® Software Partner , Dream Team Ponsel dioptimalkan Instagram Lock Screen untuk kemampuan tablet Intel Atom untuk Windows 8.1 .  Intel ® Zona Developer disediakan pengembang Dream Team dengan Intel ® alat , kode  , sokongan dan lebih selama proses reka bentuk.

"Pengguna dapat menyesuaikan tablet mereka dengan gambar yang bermakna kepada mereka ," kata Alexander dan Alexey , Ahli pasukan Dream. "Permohonan kami mengambil langkah ini satu lagi dengan membenarkan pengguna untuk melihat pelbagai kegemaran mereka sekaligus. "

Mimpi pengembang tim ponsel menerima bimbingan teknikal dan bantuan daripada komunitas pengembang di dalam Intel ® semasa pembangunan Instagram Kunci Skrin. Intel ® jurutera juga menyediakan panduan manakala pengengbang dioptimumkan aplikasi untuk Windows * 8.1 tablet. Hasilnya ialah aplikasi disesuaikan dan mesra pengguna yang kelihatan hebat pada peranti ini.

"
Instagram menyediakan forum di mana pengguna dapat berbagi foto kreatif yang indah , " kata Alexandr . " Sekarang , mereka dapat mengkompilasi dan melihat gambar-gambar dengan mudah tanpa membuka tablet mereka . "

Dengan skrin resolusi tinggi dan responsif sentuhan, kemampuan baru Windows * 8.1 tablet adalah platform yang sempurna untuk aplikasi baru ini .
Berkat dan kualitas luar biasa lain dari Windows 8.1 tablet , Dream Team Ponsel membangunkan aplikasi yang membolehkan pengguna meluahkan kreativiti mereka dengan cara yang unik dan peribadi. Pengguna akan suka membuat koleksi imej kegemaran mereka , dan menonton untuk gambar yang baru dan menarik untuk menambah.Dream Team Mobile adalah pengembang perangkat lunak berbasis di Minsk , Belarus . Untuk informasi lebih lanjut kunjungi situs webnya di: http://dreamteam-mobile.com/

Intel Zon Developer
mendukung pengembang dan perusahaan perangkat lunak dari semua ukuran dan tingkat keahlian dengan komunitas teknis , go- to-market sumber daya dan peluang bisnis . Untuk mempelajari lebih lanjut tentang menjadi Partner Intel Software , bergabung dengan Intel Developer Zone, http://software.intel.com/

Intel , logo Intel dan Intel Inside adalah cap dagang Intel Corporation di Amerika Syarikat dan / atau negara lain.
* Nama dan jenama lain boleh dituntut sebagai harta orang lain.
Hak cipta © 2014 Intel Corporation. Semua hak terpelihara.

0 Response to "Windows * 8.1 Tablet Boleh Membuat Skrin Baru Instagram"

Post a Comment