Latest Updates

Akaun AdSense dan Google AdSense

Ada akaun google adsense anda telah ditutup / diharamkan oleh google? Ini seperti yang saya lakukan, ia berasa benar-benar menyakitkan apabila blog kita tidak perlu lagi diharamkan oleh google. Alasannya agak mudah, blog yang saya senaraikan di google adsense seharusnya mempunyai alias domain saya sendiri. Com, Iindeed juga satu? Oleh kerana saya masih di perintah. Blogspot (percuma).

Tetapi jangan bimbang, kekayaan datang dari Allah bukan dari Google, terdapat banyak selain google adsense penerbit, adsense di bawah yang anda boleh gunakan untuk mendapatkan dompet dolar selain google adsense:

1. adhitz.com

2. chitika.com

3. infolinks.com

Jika dari dalam negara, seperti berikut:

1. adsensecamp.com

2. kliksaya.com

3. kumpulblogger.com

Ia adalah beberapa pilihan yang saya boleh berkongsi kepada rakan saya, tidak memelihara cedera daripada ditolak sebagai google, terdapat banyak adsense adalah blogger seksi dan cantik yang ingin menerima semua :) mengekalkan semangat dan tidak pernah berputus asa, segala-galanya perlu dibicarakan pertama (perkataan orang-orang yang pandai)

0 Response to "Akaun AdSense dan Google AdSense "

Post a Comment